Bij Project Haaltert VZW hechten we veel waarde aan een open, respectvolle en transparante samenwerking. Toch kan het voorkomen dat er vragen, bezorgdheden of klachten zijn over onze werking. Om ervoor te zorgen dat elke stem wordt gehoord en elke situatie op een correcte manier wordt behandeld, hebben we een ombudsdienst opgericht.


Waarvoor kan je bij de ombudsdienst terecht?

  • Klachten over de begeleiding of samenwerking binnen onze VZW
  • Bezorgdheden over het gedrag van een vrijwilliger of medewerker
  • Suggesties om onze werking te verbeteren
  • Conflicten of misverstanden die je graag wil bespreken

Hoe werkt het?

  1. Melden van je vraag of klacht

  2. Behandeling van je melding

    • We nemen elke melding serieus en behandelen deze vertrouwelijk.
    • Binnen 5 werkdagen ontvang je een eerste reactie.
  3. Oplossing en opvolging

    • We zoeken samen naar een oplossing en houden je op de hoogte van de verdere stappen.
    • Indien nodig wordt een onafhankelijke bemiddelaar ingeschakeld.


Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem gerust contact met ons op!